Primera pedra ETAP Osona Nord i Voltreganès – 1ª Fase

El dimecres 25 de setembre, es va posar la primera pedra a l’obra de construcció de la planta potabilitzadora d’aigua del riu Ter, que garantirà el subministrament a Osona Nord i Voltreganès

Les obres de la 1er fase han estat adjudicades a la UTE formada per Certis i Aqualogy, una inversió que assumeixen el Consell Comarcal i sis ajuntaments, amb els ajuts de la Diputació i el Pla únic d’obres i serveis.

Paral•lelament, el Consell Comarcal i els ajuntaments treballaran per trobar finançament per portar a terme la segona fase, que farà possible realitzar la connexió a les xarxes municipals del sis municipis; Torelló, Sant Vicenç de Torelló, Sant Pere de Torelló, Orís, Sant Hipòlit de Voltregà i les Masies de Voltregà.

caCatalà